• Home
  • De Kroon
  • Laatste nieuws

Laatste nieuws

 

Nieuwsbrief niet ontvangen?

Mocht u de nieuwsbrief niet (meer) ontvangen hebben dan kan
een van onderstaande punten van toepassing zijn:
  • Uw e-mail leverancier (provider) houdt het bericht tegen.
    • Wij hebben geconstateerd dat o.a. Versatel en Zonnet mail adressen problemen geven.
      De melding die wij kunnen zien:
      we do not accept mail from this address
    • Dit is aan de kant van de ontvanger (u of uw mail provider).
      Mogelijk heeft de leverancier het betreffende mail domein gestopt.
    • Soms moet extra verificatie aangezet worden door de mail providers.
      Voor technici: o.a. DKIM.
  • Uw schijfruimte bij uw mail provider is vol.
    • Nieuwe mail kan niet afgeleverd worden.
    • Voorbeelden wat wij kunnen zien:
      • "Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota"
      • "The email account that you tried to reach is over quota"
      • "Quota exceeded (mailbox for user is full)"
      • "Recipient address rejected: Mailbox is full"
  • Bij het opgeven van uw e-mail adres via een kaartje kunnen wij typefouten maken
    of vanwege onduidelijke karakters.
    • Voorbeelden wat wij kunnen zien:
      • "The email account that you tried to reach does not exist."
      • "mailbox unavailable"
      • "Recipient rejected."
      • mailbox <username>@<domain> unknown"
  • U kunt hier zelf uw e-mail adres opgeven voor de nieuwsbrief.

Mogelijk helpt deze actie.
Om ervoor te zorgen dat de nieuwsbrief niet in de ongewenste mail (SPAM) map komt,
kunt u het beste het e-mail adres alvast in uw adresboek opnemen.
CdK mailadres nieuwsbrief klein

Aangezien wij MailChimp gebruiken voor onze nieuwsbrief
kunt u hier meer informatie vinden over mogelijke oorzaken.
(Dit is een Engelstalige website.)

De adresbalk in de webbrowser geeft: Niet beveiligd

Het beveiligen van een website en de woorden die daarbij gebruikt worden is nogal technisch.
Voor wat toelichting zie o.a.:

Wat zie je:
Als je naar onze website gaat verschijnt in de adresbalk: Niet beveiligd

Mozilla Firefox

CDK website nietbeveiligd Firefox

Microsoft Edge

CDK website nietbeveiligd Edge

Google Chrome

CDK website nietbeveiligd Chrome

 

  1. Onze website gebruikt 'https', heeft een geldig certificaat en is zo goed mogelijk beveiligd.
    1. Als je op de tekst 'Niet beveiligd' klikt
      of dat icoontje van een schild met streep erdoor
      kun je de gegevens van het certificaat bekijken.
    2. Ook zul je dan zien dat de tekst (afhankelijk van de browser) aangeeft:
      Je verbinding is niet volledig beveiligd.
  2. Maar op onze website staan diverse links naar andere websites.
    1. Deze websites zijn mogelijk niet (voldoende) beveiligd, daar hebben wij geen invloed op.
      1. Gebruiken een 'https' adres maar het certificaat is niet meer geldig.
      2. Gebruiken nog een 'http' adres wat geen certificaat gebruikt.
      3. Gebruiken oude technieken zoals: TLS 1.0, TLS 1.1