• Home
  • De Kroon
  • Laatste nieuws

Laatste nieuws

 

Nieuwsbrief niet ontvangen?

Mocht u de nieuwsbrief niet (meer) ontvangen hebben dan kan
een van onderstaande punten van toepassing zijn:
  • Uw e-mail leverancier (provider) houdt het bericht tegen.
    • Wij hebben geconstateerd dat o.a. Versatel en Zonnet mail adressen problemen geven.
      De melding die wij kunnen zien:
      we do not accept mail from this address
    • Dit is aan de kant van de ontvanger (u of uw mail provider).
      Mogelijk heeft de leverancier het betreffende mail domein gestopt.
    • Soms moet extra verificatie aangezet worden door de mail providers.
      Voor technici: o.a. DKIM.
  • Uw schijfruimte bij uw mail provider is vol.
    • Nieuwe mail kan niet afgeleverd worden.
    • Voorbeelden wat wij kunnen zien:
      • "Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota"
      • "The email account that you tried to reach is over quota"
      • "Quota exceeded (mailbox for user is full)"
  • Bij het opgeven van uw e-mail adres via een kaartje kunnen wij typefouten maken
    of vanwege onduidelijke karakters.
  • U kunt hier zelf uw e-mail adres opgeven voor de nieuwsbrief.

Mogelijk helpt deze actie.
Om ervoor te zorgen dat de nieuwsbrief niet in de ongewenste mail (SPAM) map komt,
kunt u het beste het e-mail adres alvast in uw adresboek opnemen.
CdK mailadres nieuwsbrief klein

Aangezien wij MailChimp gebruiken voor onze nieuwsbrief
kunt u hier meer informatie vinden over mogelijke oorzaken.
(Dit is een Engelstalige website.)